PARTENERI

Ediția a II-a Festivalul de Șah Corporate Pallas Athena, Predeal, 21-24 mai 2020


Parteneri media:

 

campionat sah

 

Agenţia de Carte reprezintă prima producţie editorială românească pe web care adună în acelaşi loc informaţii la zi din industria editorială şi din spaţiul cultural autohton. Cu o structură editorială ingenioasă, rubrici permanente dedicate cărţilor, editurilor, autorilor şi cu actualizări în timp real, Agenţia de Carte îşi propune să genereze un nou tip funcţional de comunitate media. Comunitatea de Carte, în care autorii, editorii şi cititorii sunt actori şi creatori ai fluxului informaţional, putând propune, interacţiona şi promova informaţii şi opinii specializate.


Parteneri:

Institutul Arbitral Român – înființat ca un centru de excelență în cercetarea, formarea și practica în domeniul arbitrajului comercial.

Misiune.

Institutul Arbitral Român s-a născut din dorința și practica consensului, în acest interval istoric, în care interconectivitatea a devenit o relație ireversibilă, ”producând” cetățeni mai cosmopoliți, mai toleranți și mai pregătiți pentru compromis. Viitorul nu poate fi decât al consensului, căci, practica consensului dilată și devine condiție sine qua-non a realizării globalizării. Consensul generează solidaritate!

 


parteneri campionat sah

Misiunea Asociației Culturale Flower Power este implicarea artiștilor în educație și susținerea proiectelor culturale și cu componentă socială ale tinerilor artiști, precum și reprezentarea acestora în relația cu parteneri, autorități, stakeholderi, în cadrul proiectelor propuse.

Scopul Asociaţiei  Culturale Flower Power este de a desfăşura activităţi de promovare a educației non-formale și extrașcolare, a culturii şi activităţilor culturale, precum şi a cetăţeniei şi democraţiei europene, la nivel local, naţional, european şi internaţional.

Asociația Culturală Flower Power a derulat în cadrul proiectelor sale activități de formare profesională în domeniul comunicării, fiind autorizată de ANOFMB și ANC.


marketing

Centrul de Marketing este constituit ca organism de cercetare în cadrul Universitatii  Ştefan cel Mare din Suceava

 

 


parteneri campionat sah


INACO:

Reprezintă o NECESITATE pentru România, o componentă a Guvernanței economice – care îmbină activitatea instituțiilor de stat cu cele neguvernamentale din domeniul economic.

Propune EXCELENȚA ca reper generator de competitivitate la nivel național, sectorial economic și în întreg mediul de afaceri.

Promovează o DINAMICĂ ECHILIBRATĂ în abordarea competitivității economice – prin raportarea permanentă atât la capacitățile și realizările interne economice ale unei firme sau sector economic, cât și la conectarea prin analiză specifică a întregii piețe economice naționale și internaționale.

 


Reclame:


telekom.ro


orange.ro


muranos.ro