PARTENERI

Ediția a II-a Festivalul de Șah Corporate Pallas Athena, Predeal, 21-24 mai 2020


Parteneri media:

 

campionat sah

 

Agenţia de Carte reprezintă prima producţie editorială românească pe web care adună în acelaşi loc informaţii la zi din industria editorială şi din spaţiul cultural autohton. Cu o structură editorială ingenioasă, rubrici permanente dedicate cărţilor, editurilor, autorilor şi cu actualizări în timp real, Agenţia de Carte îşi propune să genereze un nou tip funcţional de comunitate media. Comunitatea de Carte, în care autorii, editorii şi cititorii sunt actori şi creatori ai fluxului informaţional, putând propune, interacţiona şi promova informaţii şi opinii specializate.


parteneri festival sahDespre noi

ACC Media Channel este canalul media de care ai nevoie, daca vrei continut de calitate, daca te intereseaza cu adevarat sanatatea si frumusetea ta, un stil de viata echilibrat si armonios, daca vrei sa afli povesti de succes ale unor antreprenori-invingatori, daca vrei sa afli ce mai e nou in… arena! Este canalul media in care brandurile poti sa-si spuna povestile de succes, in care pot sa-si prezinte produsele, serviciile, ideile, valorile, pozitionarile…

Echipa ACC Media Channel aduce la un loc branduri si publicuri, facilitand comunicarea, creand continut care sa fie de interes si valoros, atat pentru branduri, cat si pentru consumatori.

 


Parteneri:

Institutul Arbitral Român – înființat ca un centru de excelență în cercetarea, formarea și practica în domeniul arbitrajului comercial.

Misiune.

Institutul Arbitral Român s-a născut din dorința și practica consensului, în acest interval istoric, în care interconectivitatea a devenit o relație ireversibilă, ”producând” cetățeni mai cosmopoliți, mai toleranți și mai pregătiți pentru compromis. Viitorul nu poate fi decât al consensului, căci, practica consensului dilată și devine condiție sine qua-non a realizării globalizării. Consensul generează solidaritate!

 



parteneri campionat sah


merlinsbeverages.com


 

parteneri festival sahARENA Communications este o agentie de relatii publice infiintata, in 2002, de catre Cecilia Caragea din dorinta de a va oferi servicii complete de PR, intr-o abordare moderna, proactiva, ingenioasa si eficienta, adecvata spatiului romanesc actual.

Suntem o echipa creativa, flexibila si entuziasta, care intelege sa se puna in slujba clientilor cu pasiunea lucrului bine facut. Orice proiect reprezinta pentru noi o provocare si o oportunitate de a repurta un nou succes, pentru ca succesul dumneavoastra este si succesul nostru.


marketing

Centrul de Marketing este constituit ca organism de cercetare în cadrul Universitatii  Ştefan cel Mare din Suceava

 

 


parteneri campionat sah

Misiunea Asociației Culturale Flower Power este implicarea artiștilor în educație și susținerea proiectelor culturale și cu componentă socială ale tinerilor artiști, precum și reprezentarea acestora în relația cu parteneri, autorități, stakeholderi, în cadrul proiectelor propuse.

Scopul Asociaţiei  Culturale Flower Power este de a desfăşura activităţi de promovare a educației non-formale și extrașcolare, a culturii şi activităţilor culturale, precum şi a cetăţeniei şi democraţiei europene, la nivel local, naţional, european şi internaţional.

Asociația Culturală Flower Power a derulat în cadrul proiectelor sale activități de formare profesională în domeniul comunicării, fiind autorizată de ANOFMB și ANC.


parteneri festival sahDACIC COOL este un nou site, un nou loc de intalnire, care isi propune, pur si simplu, sa ne ajute sa invatam impreuna sa ne cunoastem calitatile, dar si slabiciunile, sa ne cunoastem tara, istoria si datinile, dar, in acelasi timp, sa invatam cum sa ne integram in lumea de astazi, sa ne bucuram de viata si sa nu ne ingrozim de moarte, asemeni vechilor daci.
Romania interbelica era cunoscuta si respectata, era un punct de referinta pe harta lumii, prin oamenii ei, prin bogatia si frumusetea ei. Perioada in care a existat si a crescut  Romania Mare a durat doar doua decenii, tot atat cat si glorioasa noastra tranzitie. Dupa mai bine de 60 de ani este timpul sa ne redescoperim. Istoria, traditiile, valorile, oamenii de seama si ideile lor, credintele si religia.

 


INACO:

Reprezintă o NECESITATE pentru România, o componentă a Guvernanței economice – care îmbină activitatea instituțiilor de stat cu cele neguvernamentale din domeniul economic.

Propune EXCELENȚA ca reper generator de competitivitate la nivel național, sectorial economic și în întreg mediul de afaceri.

Promovează o DINAMICĂ ECHILIBRATĂ în abordarea competitivității economice – prin raportarea permanentă atât la capacitățile și realizările interne economice ale unei firme sau sector economic, cât și la conectarea prin analiză specifică a întregii piețe economice naționale și internaționale.

 


Reclame:


telekom.ro


orange.ro


muranos.ro