Campionatul de Șah Corporate pe Echipe

campionat sahRațiune – Imaginație – Inteligență
Awarenwss – Networking – Business Skills

Campionatul de Șah Corporate Pe Echipe “PALLAS ATHENA” este un eveniment de business la care cunoști oameni noi, faci schimb de experiență, te întâlnești cu noi oportunități, intri în comunitatea pasionaților de șah, experimentezi practicând concepte și idei: strategie, tactică, planificare, previziune, competiție, fairplay, creativitate, atenție, concentrare, calcul șanse, risc, oportunități.

CSCPE “PALLAS ATHENA” – este o competiție șahistă destinată pasionaților de șah și business, organizată ca un turneu pe echipe, destinată organizațiilor:

  • Companii și actori din mediul business – camere de comerț, organizații patronale, asociații profesionale și de auto reglementare, organisme de certificare, HUB-uri și Incubatoare de afaceri, șamd;
  • orange.roCluburi ale pasionaților de șah;
  • Instituții de învățământ;
  • Instituții de stat;
  • Asociații nonprofit
  • Alte persoane juridice

Organizat de www.cezariulian.ro “Inspirație Pentru Afaceri” în parteneriat cu Mariana Ionita – Organizator International si cu Academia de sah Hannibal – fondata de Christiansen Sava – Maestru al Șahului, antrenor FIDE și Instructor Școlar FIDE, CSCPE, își propune să fie un eveniment anual care să genereze o conexiune între mediul de business și șahul de performanță.

CSCPE “PALLAS ATHENA” – este un proiect de business care își propune, în acelasi timp, să aducă în atentia mediului de afaceri și a publicului beneficiile și avantajele practicării șahului, atât pentru copii și tineri, cât și pentru adulti

imperiale.ro Ne propunem să punem un fascilul de lumină pe șah-ca pasiune, joc, sport de performanță, instrument de dezvoltare aptitudini și abilități personale, cu aplicații multiple.
Șahul îmbunătățește pentru copii și tineri performanțele școlare, memoria, atenția, abilitățile de calcul, maturizarea emoțională.
Șahul poate fi utilizat de adulți ca instrument de dezvoltare business skills, ca activitate de ajutor pentru încetinirea degenerării funcțiilor creierului în etapa de îmbătrânire.
Vezi articolul “Despre șah și abilitățile de business” – https://cezariulian.ro/sah-competitii-abilitati-business/

Totodată ne propunem să aducem în atenție necesitatea de a sprijini activitata șahistă pentru copii și tineret având în vedere beneficiile asociate pentru ansamblul societății, nevoia de a încuraja activitatea cluburilor șahiste pentru copii și a competițiilor de șah pentru copii-competiții oficiale pentru sportivi legitimati și competiții-evenimente pentru pasionații de șah, de pregătire, de socializare.

campionat sahȘahul, ca sport de performanță la care participa un număr mare de copii, are efecte benefice asupra educării și formarii tinerelor generații.
Practicarea șahului presupune eforturi susținute, inclusiv financiare.
Șahul, ca activitate sportiva atrage volume mai mici de sponsorizări și susținere decât alte sporturi, fiind o activitate cu o expunere mai mica.

Beneficii asociate pentru participarea companiilor si organizatiilor la manifestari șahiste.

Se vorbește în marketing din ce în ce mai mult despre faptul că decizia de cumpărare este influențată semnificativ de motive emoționale și mai puțin de motive raționale.
Astfel, diferențierea în alegerea unui anumit produs se face și prin afinitatea față de un anumit brand, față de valorile pe care acesta le inspira, nu numai prin compararea caracteristicilor și prețului produselor.

campionat sahÎn acest context, strategiile de comunicare ale companiilor includ elemente care să asocieze brand-ul cu anumite valori.
Acest lucru se realizează inclusiv prin asocierea brand-ului cu anumite personalități din domenii variate, inclusiv prin asocierea unui brand cu un sportiv valoros, cu o personalitate marcanta din diverse domenii, ori prin asocierea cu diferite programe și activități, cum ar fi:

  • acțiuni și programe ecologice;
  • programe educative;
  • acțiuni și programe de responsabilitate socială, implicarea firmelor în viața comunității;
  • organizarea de evenimente si manifestari;
  • ș.a.m.d.

Pornind de la aceste considerente se poate aprecia că asocierea unui brand cu jocul de șah – sportul minții, poate genera identificarea unui brand ca asociat cu oameni inteligenți, raționali, echilibrați, calculați, care sunt în competiție marcată de spiritul de fairplay.
Practicarea jocului de șah, fiind considerat disciplina minții, îi poate ajuta mult pe oameni în a lua decizii mai rapid și mai bine, sau în stabilirea strategiilor.
Te obligă să te cunoști pe tine, dar și pe adversar.
Pentru a-ți învinge adversarul în șah, trebuie să gândești continuu, la intensitate maximă.


optiblu.ro


Vezi articole cezariulian.ro “Inspiratie Pentru Afaceri” – blog teme business si servicii B2B:

Competițiile de șah și abilitățile de business Despre turnee șah și performanta
Festivalul International de Sah SAHUL – Dezvoltare aptitudini si abilitati

 

Share: